2013. április 12., péntek

Csak röviden


Üdv itt,

csak egy kis helyzetjelentéssel érkezem, mert pár napja tettem látogatást a bőrgyógyásznál, rutinszerű ellenőrzés céljából.

Lehet, hogy emlékeztek, hogy írtam róla pár bejegyzéssel korábban, hogy volt némi kis zavar a rendszerben amiatt, mert más orvos fogadott, mint akihez ki voltam írva, aztán megjelent végül az a hölgy is, aki neve alatt futottam, szóval én magam sem tudtam előre, hogy aznap épp a férfi vagy a női orvosom fog fogadni. A női volt, dr K., akivel tulajdonképp még csak futólag találkoztam, mindössze egyszer, amikor bejött ő is lerészletezni, hogy mit is láttak a kivágott részben, amit a lábamról távolítottak el.
Szóval most hozzá kerültem.

Nagyon kedves volt - és nagyon lassú. Úgy értem, hogy nyugodt, de valami furcsa módon, amivel csak ritkán találkozom, ezért meglepő volt. Nem akart fél perc alatt túlleni a procedúrán, komótosan kérdezgetett dolgokat, majd megvizsgált. Ahhoz vagyok szokva, hogy a férfi orvosom úgy megnyomkodja a nyirokcsomóimat és azoknak a helyét, hogy aztán 3 napig fájdalmaim vannak. Na dr K. ennek a módszernek a tökéletes ellenkezője. Már-már úgy éreztem, inkább simogat, mint tapogat, de elég alaposnak tűnt és minden bizonnyal nem először csinálta, szóval igyekeztem azzal nyugtatni magam, hogy ha lenne valami, így is észrevenné.

Megnézte a pöttyeimet (SZEMMEL!), eszköz nélkül, ami engem kicsit aggasztott, de igyekeztem bízni abban (ismét), hogy észrevenné, ha valami gyanús lenne. Felhívtam a figyelmét egy anyajegyre a hátamon, ami időnként viszket és ha bekenem testápolóval, akkor elmúlik. Ez ugyanaz az anyajegy, ami miatt Lackó sokat aggódott kezdetekben, mert furcsán néz ki, de az előző alkalommal is alaposan megnézte a doki, most is jól megnézegette, szóval remélhetőleg csak annyi, hogy ugye alapból elég száraz a bőröm és vannak rajta pontok, amiket ha kicsit megvakarok, csak rosszabbak lesznek és tovább viszketnek. Emlékszem, amikor a melanoma volt az oldalamon, az úgy viszketett, hogy azután sem csillapodott, miután bekentem. Annyiban maradtunk, hogy normálisnak néz ki, csakúgy, mint a többi, nyirokcsomók rendben vannak, találkozunk 3 hónap múlva!

Kicsit kétkedve ballagtam ki a rendelőből, de tudom, az a fajta vagyok, aki képes túlkombinálni a dolgokat.
Tudják miért vagyok ott, tudják mit kell nézniük, van elég tapasztalatuk, próbáljak meg bízni bennük. Meg egyébként is, most az életem teljesen másról szól, mint a betegségről, nemsokára adok egy linket, ahol erről a változásról bővebben is lehet majd olvasgatni, akit érdekel.

Legközelebb júliusban találkozunk, ha minden rendben megy, addig meg marad a szokásos self-check és az egészségfejlesztés.

Maérkezett meg hozzám a Nagynéném segítségével a ZeoFalvin-C elnevezésű lekvárom, amiről dióhéjban annyit kell tudni, hogy minőségileg válogatott, 10 fajta, antioxidáns tartalmú gyümölcsből, egyedi technológiával, a természetes hatóanyagok maximális megőrzésével készített koncentrátum, amely a gondos feldolgozásnak köszönhetően megőrizte magas flavonoid, polifenol növényi antioxidáns tartalmát. A ZeoFlavin-C tartalmaz továbbá: C-vitamint, flavonoidokat, antocianinokat, ásványi anyagokat, kálciumot, vasat, magnéziumot, káliumot. Az antioxidánsok hatása révén hozzájárul a szervezetben zajló káros oxidatív folyamatok gátlásához. Bővebben itt: http://www.gabriellamajor.eu/termekeink/etrendkieg/zeoflavin_c.html
Azért döntöttem emellett a termék mellett, mert színtiszta természettel van tele, kizárólag gyümölcsökből. Az utóbbi időben nagyon érzem, hogy nem tudok elég zöldséget-gyümölcsöt enni, ezért kerestem olyan lehetőséget, ami ebbe a problémába tud beavatkozni és segíteni. Nagyon elegem van már a tablettákból, mégis lenyomom őket, mert muszáj, de éreztem, hogy a testem természetes összetevők után kiált.
Most kipróbálom, kb. egy hónapra elég ez a lekváradag, aztán lehet, hogy a másik fajtát is tesztelem, a Ferro Flavonoidot. Bár mostanában nem kaptunk el semmit, az az időszak van, hogy duplán kell támogatnom az immunrendszerem.

A legújabb bánatom a gyakori fejfájás, persze már agydaganatra is gondoltam, de valószínűleg más áll a háttérben.


Hamarosan jövök :)


Üdv.: Nati

1 megjegyzés:

  1. Szia Nati, már nagyon kiváncsi vagyok az új blogodra, találgatok miről fog szólni.. :)
    Amit írtál, hogy agydaganatra gondolsz..nem vagy egyedül, én is azonnal rosszra tudok gondolni, pedig rám nem jellemző..és ha már pl. nem jut eszembe valami, mindjárt rosszra gondolok..lehet ez már nálunk igy is marad!
    Pusszi: Évi
    ui: nekem is gyakran fáj a fejem mostanában. De szerintem csak az idő!

    VálaszTörlés