2010. október 1., péntek

Hajbaj.

Sziasztok,

tegnap este megmostam a hajam, de még nem vasaltam ki. Ma reggel, miután megfésülködtem, azt hittem, elsírom magam. Az eredeti hajmennyiségemnek körülbelül már csak a negyede van meg. Egyszerűen annyira elfogyott már, hogy kezdeni sem lehet vele szinte semmit. Ha kivasalom, látszik, hogy nagyon ritka, ha nem vasalom ki, olyan igénytelenül néz ki, mintha nagy ívben tennék rá, hogy áll a kazal a fejem tetején.
Anyukám említette már, hogy mi lenne, ha addig levágatnám, ameddig a kezelés tart. Ezt már más is említette egyébként, de basszus évek óta növesztem, így is tök kész vagyok, amikor a fodrász kicsit többet vág le belőle, mint amennyit szerettem volna és akkor legyen rövidebb a hajam majd növesszem 5 évig, hogy elérjen legalább a vállamig? :( Magyaráznom azt hiszem nem kell, milyen érzésekkel indult a reggelem. Elgondolkodtam, hogy ha le is vágatnám ennél rövidebbre, az sem nézne ki olyan jól, mert kevés hajjal igazából nincs tartása és nekem egyébként is olyan érdekes hajam van, ami soha nem úgy áll, ahogy én azt szeretném. Lehet, hogy csak újra formára kéne vágatni, de annak utoljára is az lett az eredménye, hogy feleakkora lett, mint előtte volt... Pedig már elég hosszúra sikerült akkor megnöveszteni. Csak az első műtét után úgy döntöttem, kell a változás, legyen rövidebb. Második műtétet már kb. feleakkora hajjal csináltam végig. És azóta azért már nőtt valamennyit, de hiába várom, nem akar szép és dús lenni. Pedig elég sokat teszek azért, hogy fényes legyen, ápolt legyen. Eléggé elszomorodtam.

Nade, elsétáltam kora reggel vérvételre, pillanatok alatt megvolt. Igaz, előtte is majd' összeestem valamiért, pedig kajáltam direkt, lehet, hogy a kis lelkem miatt, akinek nem esett jól, hogy ráeszmélt, kisgazdájának alig van haja :S
Tehát szerdán kontroll, remélem minden rendben lesz.
Reggel úgy éreztem, megfáztam kicsit, el volt dugulva az orrom meg fájt a torkom minimálisan, de szerencsére már nem érzem annyira. Nem lenne túl jó kockáztatni az interferont a felelőtlenségem miatt. Figyelnem kell magamra, hideg van már, nekem meg máshogy működik az immunrendszerem, mint akármikor eddig. Folyamatosan tanulom saját magam. :)

A hajammal kapcsolatosan rákerestem a neten dolgokra, hogy van-e köze az interferonnak a hajhullásomhoz és hát igen. Következő bejegyzésbe beteszem az összes infót, amit találtam, mert ti így élesebb képet kaptok arról, milyen ezzel együttélni, másrészt aki rákeres, itt is megtalálja, meg egyébként is, még később jól jöhet. Külföldi oldalakon sokkal információ van, magyaron alig-alig. Ezekbe is beleolvastam és külföldön sokkal jobban foglalkoznak ezzel a témával is, ezáltal megtudhattam, hogy nem csak én küzdök ezzel a problémával. Sokan írtak orvosoknak, hogy kihullott a hajuk vagy elvékonyodott és ez aggasztja őket. Tehát ez valamilyen szinten "normális" dolog, csak eddig én nem tudtam róla. Nem mintha így könnyebb lenne, csak legalább annyit tudok, nem vagyok egyedül a bajommal.

Ma megyek haza, ha sikerül, akkor már a délután 2-essel, hogy az estém még szabad legyen :)

Akkor jó hétvégét Mindenkinek, reméljük szép idő lesz, mert holnap otthon szüreti felvonulás és bál! Nem kéne szétfagynunk :)

Puszi!

Nati

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy ilyen interferonos kezeléses esetben ez nem használ, és ha így van, akkor előre is elnézésedet kérem, csak olvastam, hogy a virágporkajálás, amit Zsófi csinált anno, jó hajhullás ellen. A múltkorában olvastam még valami bescannelt újságban.

    Egy próbát megér, bár nem tudom, mennyibe kerül a virágpor a bioboltokban, mindenesetre ártani nem árthat. :)

    VálaszTörlés