2011. április 4., hétfő

ezvan

Mivel elromlott a hűtőnk és tönkrement a "dugiferonom", ezért végérvényesen és kényszerből lejöttem a szerről.

Nagy változás ez és mellette van sok másik, amikkel szintén nehéz megbirkózni (igen, ennyire hülye vagyok, hogy megvisel lelkileg, hogy nem szúrom többet magam, mivel nagyon biztonságot adott de ennek most vége), de ez van. Ennek biztos "így kellett lennie". Legrosszabb duma, de mindegy.

Most annyira nem vagyok topon lelki okok miatt, csak ezen legyek túl, csak ezt felejtsem el, ami most van vagy ne tudjak foglalkozni vele és akkor sokkal jobb lesz. :(
Csak meg kell tanulnom nem foglalkozni az érzelmeimmel, de egyszerűen nem megy. :(

Drukkoljatok, nem akarok a lelki szarságaim miatt megint beteg vagy még betegebb lenni. Mit csináljak? Gyógyír szerelmi bánatra? Valaki!!!
Valaki tanítson meg racionálisan gondolkodni, kérem. Hiába vagyok elméletben nagyon racionális, most nem akar menni. Fú...

Elégedjetek meg ennyivel és ne kérdezzétek, hogy mi történt, csak el akarom felejteni, ezt az intenzív, erős és csillapíthatatlan érzést. Azt hiszem, nekem ez a szerelem téma nem való. Tudom, majd jön más stb, nemérdekel. Mindegy.

Röviden-tömören ennyi. Most a mai napot akarom túlélni először, aztán a következőt majd az azutánit és majd egy reggel arra ébredek, hogy túl vagyok rajta, talán.

Mindig új lap, mindig egy újrakezdés, csak most már máshogy szeretném, miért rontom el mindig??? :(

Asszem megyek aludni, ez sem az én napom volt.

Pá.

2 megjegyzés:

  1. Szia Nati!

    Hidd el most minden pasi megbolondult,nemcsak a "Tiéd" még az enyém is.Nehéz Velük,de hisz párosan kell leélni az életünket!
    Próbálj azzal foglalkozni amit szeretsz.Ha reform kajákat főzni sütni akkor azt ha új dolgot tanulni netán suliba belevágni akkor azt.
    Igaz én a munkába próbálom beleölni azt ami a magánéletembe nem sikerül.
    Kitartást kívánok Neked Nati és ne keseredj el mindennappal jobb lesz!
    Puszi!
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Én a helyedben örülnék, hogy meggyógyultam a rákból és ráérnék azon gondolkodni, hogy mikor lesz pasim, de te tudod.

    VálaszTörlés