2011. május 15., vasárnap

Voltam pénteken vérvételen, hogy utánajárjunk ennek a pajzsmirigy-alulműködés dolognak. Fogtam magam és utánaolvastam kicsit. Bakker, lehet, hogy tényleg azom van, mert egyik tünete, hogy az ember indokolatlanul hízik. Namost látnotok kéne, hogy a hétköznapokon milyen mennyiségű és kalóriatartalmú ételeket fogyasztok, mozgok és komolyan mondom, mégis hétről-hétre csak hízok... Iszonyú elkeserítő ez azok után, hogy tavaly kb. 8-10 kilóval könnyebben hesszeltem végig a nyarat (oké, tudom a kezelés miatt), most meg naponta többször kapom meg az arcomba, hogy "Híztál!" "Hogy kikerekedtél!" és társait.
Nem szeretnék ilyen napi 500 kcal-ás étrenden élni, de lehet, hogy az lesz, mert ez már tényleg gáz. Marhára nem dob fel :/

Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen problémám lesz még. De lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése