2013. január 7., hétfő

Most csak egy rövidke bejegyzéssel jövök, mert egyelőre nincs sok beszámolnivalóm.

Holnap lesz aktuális a következő kontroll, ahol elmondják élőben is szépen, hogy mi a helyzet ezzel a "szokatlan szövettel" és hogy azóta kitalták-e, hogy van-e további tennivaló vagy sem...
Emellett az orvosnak szépen meg fogom mutatni a varratomat, mert ez valahogy egészen máshogy gyógyul, mint annak idején a többi a hátamon, oldalamon, hónom alatt. Valahogy sötétebb és más... Gyógyul, tehát nem azzal van a gond, csak nekem furcsa. Valószínű egyébként, hogy amiatt is, mert a lábamon van és ott más a bőröm textúrája, mint azokon a lágyabb részeken.

Azt sem bánnám, ha újra rápillantatnának az anyajegyeimre, az nem árthat.
Szerencsére a Barátom (de hülyén hangzik) is jön velem, szóval ki fog tudni segíteni az esetleges nyelvi akadályokban.

Nos, akkor nézzünk a holnap elébe és jelentkezem az új információkkal.
Egyébként gondolkodom mélyebb tartalmú bejegyzések megírásával is, de tapasztalatom szerint az emberek főleg a régebbi bejegyzésekben kutakodnak, tehát nem vagyok benne biztos, hogy túl hasznos lenne. Ez persze nem jelenti azt, hogy megrettentem :)

Üdv.!

2 megjegyzés:

  1. Elkezdte a doki magyarázni, hogy felületesen terjedt, nem ment nagyon mélyre, ki tudták venne teljesen, a környező szövetben nincs semmi, a nyirokcsomókban sem, mindenesetre majd a bőrgyógyászaton/onkológián fognak bővebben elmondani dolgokat. Nem tudom még kell-e kezelés, lehet hogy így is adnak. Anyajegy térképre nekem is kell mennem szigorúan, az eddigi felelőtlenségnek vége. Talán azért voltam ilyen, mert nekem eddig is voltak egészségi gondjaim, hormonprobléma (sajnos én hízni nem bírok) amire szedtem vagy tíz évig gyógyszert, állítólag a sok anyajegy e miatt lehet. A lábamon van egy elég nagy vágás, nem mertem megnézni, majd ha gyógyul. Az egészből nem vagyok rá büszke, de a tíz napig tartó véralvadásgátlót viseltem a legnehezebben, a 70 éves anyukám jött beadni minden este.
    Pezsgőt azért nem bontottam, egyrészt még nem nyugodtam meg teljesen. Egy biztos sok mindenen fogok változtatni majd ezután, nem szerettem túlzottan az életem bevallom, sok munka, semmi magánélet, semmi kikapcsolódás,örömtelen volt.
    Elképesztő volt látni, hogy az orvosok jobban aggódtak, mint én magam a bajomon. Sajnos itt a városban a bőrgyógyászati szakrendelés azért furcsa, mert mint írtam úgy 5 éve voltam szűrésen, ahol levetettek hármat, de nem nézték meg az egész testet, pedig látták/mondtam hogy nekem nagyon sok van. Ez a ronda már akkor meg volt, ott maradt, szépen fejlődött, én meg laikusként nem tudtam milyen a "beindult"anyajegy.
    Néztem a melanómamobilt, nagyon jónak tartom, de vidéken elérhetetlen, kocsim nincs, nem is olcsó.



    VálaszTörlés
  2. Mi a helyzet, Nati??

    VálaszTörlés