2010. április 14., szerda

Jövök.


Tudom-tudom, most már illene írni, hogy mi a helyzet. Fogok is!

Például ma reggelre volt betervezve. Egy tegnapi hosszú nap után elég későn sikerült lefeküdni és örültem, hogy csak délre kell menni órára, úgyhogy egy picit tovább alhatok. Csörgött az óra reggel fél 9-kor és örültem is neki, hogy felébresztettek, folytathatom a szakdolgozatomat. De gondoltam, mielőtt nekiállok még lemegyek egy kicsit alfába és gyakorlom az agykontrollt. Aha, fantasztikusan belealudtam a gyakorlásba, egészen fél 11-ig :D Hurrá. De legalább pihentebb vagyok (ez biztosan a hányinger formájában jelenik meg...). Úgyhogy már 11 óra is elmúlt, a szakdogesz ne haladt, viszont este talán tovább bírok majd dolgozni vele. A tegnapi nappal szuper dolog történt, páran már tudjátok, de este bővebben kifejtem a történteket, nagyon örülök neki :)

Egyre jobban meglepődök, hogy kik olvassák a blogot. Örülök nektek és köszönöm a biztató szavakat, sok erőt adnak! Örülök, hogy érdekel titeket, mi történik velem.

Ma délután szurka, de már nem félek tőle. Hétfőn is jól ment és mire hatott, már el is aludtam. Igaz másnap, mint akit fejbe kólintottak, de legalább este nem ütött ki. :)

Most elmegyek órára, este végzek, aztán jövök és mesélek.

Puszi és nagyölelés Mindenkinek, aki erre jár!

Nati

1 megjegyzés: