2011. január 25., kedd

Vannak még kemény éjszakák.

Sziasztok!

Rövid helyzetjelentés érkezik!

Az éjszaka kő kemény volt... Hetek óta nem volt semmi olyan említésre méltó szituáció, de az éjjel azt hittem orvos lesz a vége. Beadtam 8 körül a feront, pár óra múlva már éreztem, hogy fáj a fejem. 10-11 körül már gyengültem, kezdtek fájni a tagjaim. Nem nagyon tudtam mire vélni ezt a heves reakciót, de reménykedtem benne, hogy a továbbiakban ez nem fokozódik - hát tévedtem.
Fél 12 környékén már remegtem (nem mértem, de hogy lázam volt, az tuti), olyan gyenge voltam, mint a lepkefing és felöltözve, 2 takaróban is majd' szétfagytam... Néztem is ki opálos tekintettel a takarók alól, orrig bebugyolálva, hogy most mi lesz?! Már a láz,- és fájdalomcsillapítón is elgondolkodtam, pedig az nálam nagyon a világ vége, csak akkor veszek be, ha minden tűréshatáromnak vége. Nem tudom mennyi időbe telt bele, amíg elaludtam, de nem lehetett 2 perc.
Vannak még meglepetések! Reggel felébredtem, de mivel a fejem még nagyon fájt és erőm sem volt sok, hát visszafeküdtem. Mivel addig aludhattam, amíg igényem volt rá, 11 körül újra magamhoz tértem, de 3 másodpercig sem bírtam nyitva tartani a szemem. Na, mondom, most mi lesz? Átalszom a napot? Összeszedtem magam és inkább felkeltem. Ennek sok eredménye lett: ahogy két lábra álltam, elkezdtem szédülni meg úgy zúgott a fejem, hogy nem értettem, amit Anyum mondott! :D Vicces volt... Gyorsan nekiláttam egy bundás kenyérnek, hogy legyen valamennyi energiám. Pár perc alatt átment rajtam ez az ájulós állapot, majd kezdtem ember formát felvenni. Így indult a "reggel".

Egész nap ilyen csökkent üzemmódban létezem, de nem baj, legalább érzem, hogy hat a cucc! Annak nagyon tudok örülni!

Anikó sorstársam pénteken feküdt be feronra és már otthon is van. Őt első körben nem viselte meg annyira, mint anno engem, ez jó hír! Remélem a továbbiakban is ezt a tendenciát mutatja majd és az ilyen meglepetések elkerülik :) Örülök, hogy láttam, a karja is gyönyörűen gyógyul, rendben van/lesz minden! :)

Én pénteken megyek vérvételre, aztán jövő héten kontroll. Szép lassan megfeledkeztem a fehérvérsejtjeim meg a neutrofil granulocitáim turbózásáról, de újra visszatérek, hogy kevesebb okom legyen izgulni jövő szerdán.

Egyelőre ennyi! A paráimat igyekszem csökkenteni, mert megint előjöttek.

Puszi mindenkinek, aki erre járt!

Nati

4 megjegyzés:

  1. Puszi Neked is drága Nati!!!!
    Az ugrott be,hogy "ez a harc lesz a végső,csak összefogni..."
    Te aztán összefogtál ellenük, nem fognak ki rajtad!!de nem ám!
    öllelek!!!
    Ivett

    Ui: létezik szerelem első látásra, mégha néha bonyolult is az egymáshoz érés folyamata, kb 10év (benne 8 év nem találkozás),de most itt olvas a hálóban :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem kb minden ifn adagtól ez van... :S Minden egyes kontrollon elmondja a doki, h "jobb lesz ám", de aztán mindig jön vmi új :D Pedig még csökkentve is lett...
    Remélem jó lesz a laborod :)
    Nikiii :)

    VálaszTörlés
  3. Menni fog ez már Szívem! Nincs sok hátra! :)
    puszi Niky

    VálaszTörlés
  4. Hajrá hajrá!Azok a fránya granulok meg csak hadd szaporodjanak!Kitartás!Dóri

    VálaszTörlés