2011. január 4., kedd

Gyorsjelentés

Voltam ma reggel vérvételen, majd a városban szaladgáltam. Gyönyörűen hullott a hó, nem találok rá más jellemzőt, mint hogy 'romantikus' volt. Végig mosolyogtam a kórházig, majd utána is, a városban. Elég komorak voltak az emberek, de nem akadtam fenn ezen, nem érdemes.
Szerdán kontroll, alig várom az eredményt. Nagyon sokat agykontrolloztam, hogy feljebb menjen a fehérvérsejtszámom. Kiderül :)

Köszönöm jól vagyok, mától újra dolgozom (a babysitterkedés) ami sokat segít mind az önbecsülésemnek (elég értéktelennek éreztem már magam ebben a nagy csendben), mind a pénztárcámnak, mert már kezdett kínos lenni a helyzet. Persze az első pillanatban elmegy mindenféle muszáj-kifizetésekre, de legalább ki van fizetve.

Szép keddet, az időjárásban hamarosan enyhülés várható, készüljünk a latyakra :)

Nagy mosoly, hamarosan bejegyzés várható a másik blogba aktuálisan foglalkoztató témákban.

Jóéjt!

1 megjegyzés:

  1. Majd írj ám, milyen a bébiszitterkedés! Örülök, hogy jól vagy! Bár már olvastam ezt, csak akkor nem kommenteltem, mert valamiért nem küldte el.

    Zsuzsó

    VálaszTörlés