2010. december 7., kedd



Holnap kontroll.

Nem vagyok büszke magamra, mert eszembe jutott, hogy elfelejtettem elmenni mellkasröntgenre és lehet, hogy holnap már kérik annak az eredményét... Lehet, hogy reggel elszaladok a kórházba, hátha gyorsan meglesz. Miért hagyok mindig mindent az utolsó pillanatra..?
A véremmel remélem nem lesznek gondok, nem szeretném többször megszakítani a feront. Olyan szépen elvagyunk együtt. Ő kínoz, én tűröm. Ideális kapcsolat :)

Dórának is el kellett volna küldenem az álmokat, azzal sem lettem kész. Kicsit most szétszórt vagyok, megbolygatnak a mostani események... Remélem hamarosan újra tudok összpontosítani.
Ma voltam barátnőmmel futni, ami nagyon jól esett, levezettem kicsit a felesleges (és negatív) energiákat. Lehet, hogy holnap többet kéne, úgy érzem egyre jobban bírom, ha összpontosítok. Aztán megint csinálunk egy nagy adag salátát és együtt megesszük.

Amúgy itt egy kép az új, szuperrövid hajamról:


Ez egy kicsit komorabb kép, de van mosolygós is. Csak szerettem volna megmutatni az új dizájnt. A többségnek tetszik, ami jó. Nekem még furcsa, nem azonosultam még vele teljes mértékben. Furcsa, mert ha a ferontól nem hullik "ki" ennyire a hajam, akkor szerintem soha nem vettem volna rá magam, hogy levágassam. Főleg nem ennyire... Hát, most így alakult.

Jóéjt, holnap korán kéne kelni, nem tudom mennyire jön össze.

Üdv.: Nati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése