2010. december 29., szerda

Karácsony után, szilveszter előtt

Sziasztok!

Holnap reggel vérvétel, mert mire ma odaértem, már nem volt rendelés. Na, de nem baj, megyek holnap reggel. Ennek csak az a hátránya, hogy az utazásomra csak akkor kapok támogatást, ha aznap utazok, mint amikor vizsgálnak vagy vért vesznek.

Már jobban vagyok, múlt héten eléggé mélypontot éltem át főleg testileg, mert a lelki az csak időnként tör fel és akkor általában néhány könnycseppel intézem el.
Agykontrollal folyamatosan szaporítom a fehérvérsejtjeimet és a granulocitáimat, azóta persze jobban is érzem magam. Kíváncsi leszek a véreredményre, nagyon-nagyon bízom benne, hogy nem kell elvenni a feront. Tök jól vagyok most! Szeretném, ha márciusig elviselnénk egymást! Már úgy összebarátkoztunk :)

A karácsonyról eltelt, nem volt túlságosan karácsony hangulatom, de emiatt nincs bennem rossz érzés. A következő állomás ez a szilveszter-dolog lesz. Egyelőre még nincs tervem, hogy hova és kikkel megyek, ezért benne van a pakliban, hogy egyedül az albimban a szobámban :D Jól hangzik, nemde? :) Aznap is feronos vagyok, tehát hajnalig nem hiszem, hogy tudnék bulizni (ha bár volt már rá ellentétes példa), emellett alkoholt sem kéne nagyon fogyasztanom, és ezekre még rátesz egy lapáttal, hogy pont piros betűs napjaimat élem :D Minden passzol egy fergeteges szilveszter éjszakához :) Hát, nem tudom, szabadjára engedtem ezt a dolgot, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogok mártírt játszani és a szobámban kuksolni, valamerre csak el fogok menni és érdekes emberekkel találkozni :) Nem tudom miért érzem ezt, lehet, hogy csak ezt szeretném, na majd meglátjuk, hogy így fog-e történni. :) Azért pozitív érzések vannak bennem ezzel kapcsolatban, mintha valami új lenne közeledőben... :)

Jövő szerdáig maradnom kell Szegeden, ha csak másképp nem alakul, mert akkor lesz kontrollom. Juj, nem is meséltem, milyen események voltak itt a héten az ujjammal! Nagyon megszenvedtem vele, hatalmasra ragadt, begyulladt, csütörtök este 10-kor mentünk lakótársakkal vele a sebészetre (készségesen elkísértek) és úgy volt, hogy bizony fel kell nyitni és kitakarítani belőle a gennyet. Fúj! De mivel olyan állapotban volt, hogy nem lehetett hozzányúlni, ezért kaptam rá egy nagy kötést Burow krémmel, ami ezek szerint segített, mert szombaton a bajai kórházban megnézte a doki és konstatálta, hogy ez jól van. Úgyhogy vasárnap óta szabadon garázdálkodik újra a szabad levegőn a jobb kezem hüvelyujja. Szegény egy pár dolgon már keresztül ment, egyszer a koliban totálisan keresztbe vágtam egy konzerv fedelével. Na, az horror volt, spriccelt a vér, idegek lógtak ki... Lehet le kéne feküdnöm, mert teljesen belelendülök itt a részletek felesleges elmesélésébe :)

Szóval köszönöm jól vagyok, holnap nekiállok az évösszesítőmnek és kitűzök néhány fontos pontot a jövő évem tervében. Nem fogadalom, csak szeretném néhány dologhoz tartani magam. Tudatos tervezés :) Szerintem veletek is meg fogom osztani.

Új hobbim van! A turis ruháimat turbózom fel, gyöngyökkel, szalagokkal, masnikkal, amikkel épp úgy gondolom. Már pár ékszert is készítettem, annyira tetszenek! Na de erről majd a másik blogban, de szerintem ez is hozzátartozik a gyógyuláshoz, hogy igyekszem kiteljesíteni önmagam. Előhalászni azokat a dolgokat, amik bennem vannak, rejtve. És olyan jó :)


Mára ennyi, pont most beszélgetek Zsófival, holnap találkozunk és szerintem a szilveszterről is lesz szó :)

Szép napot és télben gyönyörködést! Olyan szép :)

Nati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése