2010. március 28., vasárnap

Albiban.



Sziasztok,

reggel eljöhettem a kórházból, azóta itt vagyok az albérletben.
Piszok nehéz szombat estém volt, magas láz, sírás folyamatosan, semmi erő meg egy adag balhé.
Viszont magamnak adtam be az emelt dózist, azzal nem volt probléma. Csak ami utána jött...
Holnap újra, már előre félek, nem tudom mikor nyomassam be, hogy este aludni is tudjak és ne 39 fokos lázzal kelljen kidolgoznom a tételemet...
Dél körül lenne jó beadni, de a bölcsiben leszek órán. Ezen még elgondolkodom és kitalálom, hogy legyen.

Elég kemény napok ezek, nem gondoltam volna. És nem a szúrás a gáz, az az érdekes.
Uhh, majd írok még holnap, ha lesz időm meg hangulatom.

Szép hetet, mindjárt itt a nyuszi :)

2 megjegyzés:

  1. Anyukám, már korábban olvastam a bejegyzésed, és kommentelni is akartam, node az explorer nem engedte, mert az köztudottan kaki, a Mozzillát meg nem tudtam újratelepíteni, mosz Opera böngészőm van, és lekopogom, de eddig még jobb, mint a Mozzilla, bizonyos szempontból, kvázi nem omlik össze 5 percenként. :)

    Kíváncsi vagyok, mi jár a fejedben... Majd ha megérett a gondolat, szivesen olvasom ;)

    Meg írd meg, hogy vagy, kezelés, közérzet!

    Puszi! :*

    VálaszTörlés
  2. szia!olvastam a blogodat és te egy igazi hős vagy!!!!csak szeretnék sok sikert és erőt kívánni a gyógyulásodhoz, hisz ugye minden a fejben dől el és ahogy látom te igazán akarod hogy meggyógyulj és hidd el így sikerülni is fog!!! gondolom sok segítséget kaptál, hogyan gyógyulj , lehet hogy erről is kaptál információt, a márciusi cosmopolitanban olvastam a betegségedről és ott egy gyógyult lány mesélte el hogy milyen alternatív gyógymóddal sikerült legyőznie a melanomát.ennek a neve gerson-terápia tel: 0612171360, itt érdeklődhetsz, ő ezzel a módszerrel 5 éve tünetmentes, remélem segíthettem kicsit, így ismeretlenül is!!!!kitartás kicsilányyy, sikerülni fog
    üdv: egy kortárs ismeretlen csajszi;)

    VálaszTörlés