2010. március 7., vasárnap

Szegedi Melanoma Klub!

Sziasztok,

elég gyorsan következik az újabb bejegyzés, ezt a dolgot veletek is meg kell, hogy osszam, úgy örülök! Olvasgatok, kutakodok, erre mire bukkanok, nézzétek:

"Május 11-én a Melanomanapon megalakul a Szegedi Melanoma Klub, betegönsegítő csoport, melynek keretében olyan emberek szeretnének segíteni a melanomában szenvedőknek, akik már átélték a betegséget. A klubba jelentkezni a Szegedi Tudományegyetem Bőrgyógyászati és Allergológiai Klinikáján lehet május 11-én 14 órakor.
A rendezvényre a szervezők egy meglepetésvendéget, egy országosan ismert modellt is meghívtak, akinek a segítségével szintén a bőrrák elleni küzdelmet szeretnék propagálni."

Nagyon jó!!!! Annyira örülök, ez tökre nagy lépés. Az információt innen szereztem: http://szegedma.hu/hir/szeged/2009/05/rosszindulatu-anyajegyek-%E2%80%93-melanomanap-szegeden/

Nagyon hasznos az egész cikk, de még úgy is fogok írni arról, ami benne olvasható, nem sulykolnék mindenkit minden bejegyzésemben erről.

Május 11! Hát mindenképp úgy tervezem, hogy ott legyek! Annyira kíváncsi vagyok és izgatott, mint egy kisóvodás :)

Klubbozunk, klubbozunk :)

Sziasztok!!




2 megjegyzés:

  1. :) Így tovább!

    Amúgy ebben az a jó, hogy te egy olyan ember vagy, aki ha lelkesedik valamiért, az nemcsak ideig-óráig van így, hanem meg is valósítja, amit szeretne ;) Így tovább!

    VálaszTörlés