2010. március 18., csütörtök

Eredmény



Helló,

tegnap már megírtam, de elment a net és nem tudtam közzétenni.

A körülményekhez képest jók az eredmények, csak halványan, elszórtan találtak rákos sejteket. Ennek nagyon örülök, mert most a legrosszabbra-számítok jól bevált taktikát alkalmaztam, mert ugye annál csak jobb lehet...

Az egész sztorit csak annyiban ecsetelem, hogy odamentünk Anyuval 10-re és fél 1-kor kerültünk sorra. Szék, amire leülhettünk volna, nem volt. Helyette rengetek ember, tömeg, frusztráció, végtelennek tűnő várakozás. Azért egész jól átvészeltük. A papíron az áll, hogy 12 nyirokcsomót vettek ki, ebből a legnagyobb 2 cm-es.

A doktornéni azt mondta, hogy tumormentes vagyok és, hogy szerintük kivettek minden olyan rákos sejtet, ami a problémát okozta.

Az érdekes rész, hogy találtak a tetoválásomból származó pigmenteket, amit csak nagyon nehezen tudtak megállapítani, hogy mi. Az sem biztos, hogy azok a sejtek, amit megtaláltak rákosak, lehet, hogy azok is azok a pigmentek. Nem szeretnék kételkedni, hogy feleslegesen műtöttek meg másodszorra, mert bízom az orvosaimban, a szaktudásukban, a megalapozott véleményükben.

Tehát, az eredmény jó. Azt mondták, hogy nem tudják, ennek a későbbiekben milyen hozadéka lesz, hogy kiújul-e vagy másmilyen formában jelenik meg. Most megállították itt, hogy ezután mi lesz, senki nem tudja.

Jövő csütörtökön fekszek be az interferon-betanításra. Az elsőt beadják, a másodikat már nekem kell. :S Eléggé rossz érzéseim ha rágondolok erre az injekciózás-témára, de ahogy mindenki mondja: MAJD MEGSZOKOD. Tudom, köszi. Csak azért mégis... Ez nem olyan, mint egy új bugyi.

(És igen, azért nem csapkodom össze-vissza a juppi-kat meg az örömtáncokat, mert most nincs jó kedvem. Nem emiatt, mert nagyon-nagyon örülök neki. Más... Az élet más nehézségei.)

El ne felejtsem, köszöntöm az olvasók között "kislánykorombéli" jó barátnőmet, sejtettem én, hogy írta a kommentet, de nem akartam nagyon mellé lőni. :) Köszi Tsss, hogy érdekel, mi van velem :) Zsófi jön haza áprilisban, meg még az is lehet, hogy Aliz is, jó lenne összedobni egy osztálytalit, ha van kedvetek. Na, majd megkommunikáljuk :)

Szép hétvégét mindenkinek, én holnap megyek haza, most már muszáj megcsináltatni a szemüvegem, remélem szép kis keretet tudunk majd választani neki. Lesz kép :)

Juj, ma olyan szép idő volt!! Igazi tavasz eleji napsütés, madárcsicseri, télikabát nélküliség! Csak ideér... :)

Puszi: nati


4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök te lány, nagyon, nagyon!!
    Puszilunk, ölelünk,sokat gondolunk Rád,(még ha keveset is írok mostanság)
    Ivett

    VálaszTörlés
  2. Ma olvastam a jó hírt és tényleg naggggyon nagyon örültem neki és sokat gondolok Rád, minden nap ;)

    Immunerősítés: + soksok gyümölcs!

    VálaszTörlés
  3. Meg szep, hogy odaer a joido, kuldom innen... ;)

    VálaszTörlés
  4. Jaj Anyám!Nagyon örülök neked:) Meg hogy minden mondhatni jól alakul.
    Örülök hogy sikeres volt a műtét és a szurikat meg tényleg megszokod,majd ha már nem lesz "hiányozni fog"
    Szeretlek.Egyél sok finomat és egészségeset továbbra is és minden oké lesz.

    VálaszTörlés