2010. március 25., csütörtök

A kórházból.

Sziasztok,

kaptam lakótársamtól netet, azt használom, de asszem nem sokáig, mert azt írja, hogy a letöltési határnál járok. Mindegy.

Bejöttünk Ricsivel fél 1 körül, lepakoltam, rájöttem, hogy nincs nálam 2 fontos dolog: WC papír és papucs. Az első azóta lett, a második holnap érkezik.

Bejött egy kedves doktornő, elmesélte miről fog szólni a történet. Aláírtam a papírokat, beleegyeztem, meghallgattam.

Bejött egy doktorbácsi a doktornéni 1-el meg a doktornéni 2-vel. Nagyvonalakban elismételte a történetet. Megnézte pár anyajegyemet, megmutattam azt ami viszketni szokott, de azt mondta nincs vele gond.

2 körül kaptam lázcsillapítót, már jó előre.

3 órakor érkezett a nővér, hogy na adjuk be azt az első szurikát. Remegett kezem-lábam, féltem, hogy fájni fog, féltem a tűtől, bevallom, punktum.
Elmagyarázta szépen, okosan de én csak arra tudtam koncentrálni, hogy mindjárt megszúr. Összerakta a pen-t, lefertőtlenített és beszúrta.
Alig éreztem. A szúrás talán nem is igazi szúrás, tényleg csak egy pillanat, amikor benyomja az anyagot az egy kicsit csíp. A látvány a borzongató inkább. Túlestem rajta és konstatáltam, hogy menni fog.

Most háromnegyed 9 van és kb. úgy egy órája kezdtem el érezni, hogy eléggé robbanok lefelé. Ráz a hideg, fáj a fejem, minden egyes porcikám fáj de még a fenekem legcsököttebb izma is. :) Pontosan olyan érzés, amikor atomra levesz a lábáról az influenza. Gyenge vagy, kedved sincs semmihez, várod, hogy elmúljon.
Sajna valamiért bőgnöm kéne. Ha rágondolok, már bőgök is. Nincs oka. Persze, nem akarok itt lenni, nagyon nem. De nagyonkéne. Valakinek még hasonló érzései vannak-e? Jöhet hozzám pityeregni :D Na, majd lehet a WC-ben rinyálok egyet, igazán jól esne.

Ma egyébként egy csökkentett adagot kaptam, majd szombaton jön a mega adag. Mivel a legmagasabb dózist kapom. Akkor már magamnak nyomom. Jeah.

Holnap ha lesz erőm felmegyek a másodikra Nikihez, lejelentkezek.

Szombaton, ha minden igaz kimehetek levegőre, azaz úgy mondták, hogy délután akár haza is mehetek, csak vissza kell jönni, mert azért megfigyelés alatt kell, hogy tartsanak. Már az is valami, ha kimehetek, remélem sütni fog a napocska.

37,8 fok a jelenlegi állás láztémában. De kint is baromi meleg volt, szóval jó lesz, ha megszokom: itt a tavasz!


Hát egyelőre ennyi, érezhetően nagy harcok dúlnak a testemben, de arra kell koncentrálnom, hogy EZ JÓ!

Puszi, pacsi, jók legyetek!

Nati

3 megjegyzés:

  1. Remelem hamar keresztulmesz ezen a mellekhatatsos idoszkon. Biztos nagyon rossz most, de ahogy irtad, vegso soron EZ JO, ugyhogy csak ugyesen. Puszi: ZsO

    VálaszTörlés
  2. Jaaa ezt még nem olvastam, csak az előzőt tegnap!

    Mentem volna hozzád sírni, ménem szótál? :)

    Remélem, mostmár a körülményekhez képest minden oké. És megvan a kulcs is. Meg a WCpapír is. Meg minden, amire szükséged van. :)

    Na még mielőtt hülyeségeket írnék, ami részben már meg is történt, alszok egyet. Nem futottam ma, nehezen fog menni, agyalok. Nem kéne. Lehet beveszem azt a gyógynövényes cuccot. :)

    Puszi!

    VálaszTörlés