2010. július 21., szerda

???

Olvassa ezt a blogot valaki, vagy csak magamnak írom???

10 megjegyzés:

  1. Olvasom,nézem,MINDIG!!!!!
    Pusssz,
    Ivett

    VálaszTörlés
  2. Látod a Web countersben is! Olvasom mindig! És kommentelek is mindig =) Most kicsit késtem, de már korábban olvastam! =) és ÉRDEKEL és MINDIG megnézem, hogy van-e új bejegyzés, ha nethez jutok ;)

    VálaszTörlés
  3. A Tsss is mindig beleolvas ha net közelbe vagyon :) cupák

    VálaszTörlés
  4. Én is mindig olvasom és nagyon várom az új írást.

    Pusz Rónika

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én egy "titkos" rajongód vagyok.Ricsinek voltam 8 évig Ált suliban osztály társa.
    Sok kitartást és erőt kívánok Neked és várom a bejegyzéseket.Ha kell vmi segítség akkor szólj elintézem.Egy laborban dolgozom Pesten véreket vizsgálok!
    Puszi!
    Viszmeg Dóra

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nemrég találtam ide, amikor felmerült a gyanúja, hogy beteg vagyok. Sajnos ma nekem is azt mondta az orvos, hogy "ez sajnos rosszindulatú". Kíváncsi voltam, h más ezzel h birkózik meg :) Remélem hamarosan meggyógyulsz :) Én pedig most kezdem :)
    Niki

    VálaszTörlés
  7. Jajj, Niki! Ne keseredj el!! Veled vagyok, igaz nem ismerlek, de tarthatjuk a kapcsolatot, ha szeretnéd!!

    Pontosan emlékszem arra a néhány hónappal ezelőtti pillanatokra, napokra, hetekre, szóval azt hiszem át tudom érezni azt, ami most benned zajlik és nem tudom, tudok-e, de akárhogy szívesen segítek!! Csak mondd!

    Most nehéz napok következnek, legalábbis nekem így volt, de kapaszkodj az álmaidba, azokba a reményekbe, amik örömet szereznek neked. Na jó, nincs több jótanács, de tényleg érdekel mi fog történni Veled. Milyen típusú a dolog, műtenek-e, minden.

    Gondolok Rád!!!

    Nati

    VálaszTörlés
  8. Na látod, és még segít is ez a blog =) Nem is sejtetted...

    VálaszTörlés