2010. július 2., péntek

Nemtudom mi ez...

Ma reggel, amikor elindultunk a kis srácéktól a buszra, hogy menjünk az oviba, elkezdett zsibbadni a bal kezemen az ujjaim vége. Kis idő múlva az arcom bal fele is teljesen lezsibbadt, alig bírtam beszélni. A kezemben továbbhaladt a zsibbadás, egészen addig, míg már fogni sem tudtam vele, a csuklómtól az egész kezem feje teljesen érzéketlen volt. Nagyon megijedtem, mert úgy tűnt, végül az egész testem le fog zsibbadni :( Kérdeztem a buszmegállóban egy nőt, hogy vele történt-e már ilyen, de azt mondta nem és nem is tudja mitől lehet... Lógott a kezem és semmit nem éreztem belőle.
Kb. negyed óra múlva elmúlt ez az érzés és elkezdett nagyon tompán, alig érezhetően fájni a fejem. Talán az agyamban történt valami?? :( Felhívtam Ricsit, hogy nézze meg a neten, hátha írnak erről a jelenségről valamit. Azt mondta, hogy úgyis megyek a kórházba, kérdezzek meg egy orvost.

Elkísértem a gyerkőcöt az oviba, aztán mentem egyből a kórházhoz, mert apukámat kísértem anyajegy-levételre. Elmeséltem neki és mondta, hogy nem olyan régen vele is volt ilyen, de csak egyszer. Ő azt mondta, hogy tudomása szerint valamilyen érelzáródás, infarktus okozhatja. Hát baromira megnyugodtam... :/ Ameddig ő konzultált a doktornővel, én a folyosón álltam, hátha jön olyan orvos, akit ismerek és megtudná mondani, hogy mi történhetett. Sajnos nem jött senki, erőszakoskodni meg nem akartam, hogy kerítsenek nekem egy orvos, nem vagyok az a típus.
Aput egy új módszerrel vizsgálták, majd kivágták az anyajegyét. Július 30.-án lesz szövettani eredmény, nagyon remélem, hogy nem lesz baj. Azt mondta, hogy ő nem fogja magát megműttetni, mert neki dolgoznia kell, eltartani a családot. Látta, milyen állapotban voltam, amikor engem megműtöttek és ő azt nem akarja magának. Azt hiszem aggódom, mi lesz az eredmény.

Itthon megpróbáltam utánanézni, mi okozhatta a zsibbadást, de nem jutottam igazán előbbre. Olvastam durva dolgokat (természetes, ha az ember a neten keresgél a betegségekről, nagyon ijesztőeket olvashat) és olyan "válaszokat" is, hogy ez teljesen ártalmatlan jelenség. Nem tudom, engem nagyon megijesztett és szeretném tudni, mitől lehetett. Talán közrejátszik a kialvatlanság, a fáradtság. Próbálom normálisan szedni a kiegészítő vitaminjaimat de most ez annyira nincs központban. Talán ismét arra figyelmeztet a szervezetem, hogy PIHENNI KELL!
Csak bízni tudok abban, hogy nem egy agyi elváltozás okozta és semmiféle agydaganatra vagy másmilyenre NEM kell gondolnom. Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon nem szeretném. Remélem többször nem fog előfordulni!

A hangulatom a történtek hatására eléggé negatívba fordult, gondolom az ijedtség és az újra megjelenő félelem miatt. Lehet, hogy felhívom lakótársat telefonon, hogy mondjon valamit, mi lehetett ez. Most is pl. kicsit szédelgek. Ne legyen baj, csak ne legyen baj, légyszi!

Azt hiszem ledőlök pihenni, mert a délután-este még húzós lesz. Ma megpróbálok 9 körül eljönni a kissrácéktól és kialudni magam. Az már nagyon jól esne.

Jó hétvégét, jó egészséget!

Nati

2 megjegyzés:

  1. Jujjuj, ennek nem örülök! Remélem, nem lesz túl sok bejegyzés majd ennél a zsibbadás címkénél...

    Lakótárs tudott valami okosat mondani vagy csak a szokásos sokmindenlehet?

    VálaszTörlés
  2. Natika!

    Nagyon figyelj magadra és próbálj minél többet pihenni.És folyamatossan mondogatni hogy nem lesz semmi gond,"csak kimerültség és a meleg".

    Tiszta szívből üdv.Rónika

    VálaszTörlés