2010. február 3., szerda

Csontscintigraphia


Halihó,


elmentem ma délután az izotópiára a hétfői vizsgálat eredményéért.
Ez áll a papíron:

Orvosi vélemény: Csontmetastasisra vagy egyéb kóros csontfolyamatra utaló szcintigráfiás jel nincs.

EZAAAAAAAZZZZZ!!!!!!

Magyarul ez annyit tesz, hogy a vizsgálat nem mutatott ki semmiféle csont vagy ízületi áttétet!
Nagyon jó :)

Gyógytornász nagynéném is felhívott, hogy azt mondta neki egy jó ismerősünk (fül-orr-gégész), hogy valószínűleg azért tart ilyen sokáig az eredmény megérkezése, mert ha az egyik orvos negatívnak állapítja meg a dolgokat, akkor azt elküldik egy másikhoz, hogy biztos ami biztos más is ellenőrizze le.
Szóval ha így van, ha nem így van, attól függetlenül bizony a mai napban is van minek örülni!!!

Egyénként jobban érzem magam, mint tegnap, talán kimegy már belőlem teljesen ez a hülye sugárzó lötty. A fejem baromira fájt amíg a városban flangálam, de most hogy nyugiban ülök, semmi gond vele.
Jobb is, hogy megyek majd koponya CT-re, legalább megvizsgálják, aztán megnyugodhatok, hogy nem attól fáj, mert valami ott bekavar...

Nagyon örülök, hogy jó híreket kaptam, hálás vagyok... Nagyon hálás.

Ja, én kibírtam, hogy csipsz helyett bio bulátát vettem rágcsának, csoki helyett meg ilyen magvas áfonyás müzliszerűséget, de inkább arra a stollen-ra hasonlított az íze, amit karácsonykor csinálunk Anyuval. :) Akkora volt mint egy nagyobb müzliszelet és a felétől tök jóllaktam :) Mondjuk annyiba is került, hogy abból jól lehet lakni :) Egy kis kényeztetés, na... :)

Vettem ki tegnap egy könyvet a könyvtárból: Dr. Oláh Andor - A rák természetes gyógymódja és megelőzése. Most el olvasgatom. Nem egy mai darab, de kezdő lépésnek jó lesz. Bele is merülök.

Szép estét Kedveseim, holnap jövök!

4 megjegyzés:

  1. Igenigenigen, annyira örülök!!!!
    Ezermillió ölelés!!!!

    A kölesgolyó is fini,Xénike imádja:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Natim!
    Nagyon örülök hogy itt vagy!És annak méginkább hogy jól:)
    Örülök hogy jókat mondtak a dokik:)
    Boldogság van...

    És jó ötlet volt ez a blogos kettéválasztás:)
    Majd megszokom idővel:)

    Gyógyúlgass
    Szeretlek

    VálaszTörlés
  3. Jajjj ez nagyon jó hír Anyóca! Akkor várom a továbbiakat! Ja, amúgy még ajánlom neked Lance Amstrong könyvét is, tudod, a biciklista, aki rákos volt, az ő könyvében is vannak hasznos dolgok, meg erőt adó sorok. Szerintem az is megvan a könyvtárnak tuti! A címek: Bicikli életre-halálra és Minden másodperc számít.

    Pusszancs és várom a fejleményeket! :* Zsuzsó

    VálaszTörlés
  4. Huhhh ez amit írtál a kommentbe, az nagyon meghatott, akár ide is bemásolhatnád, olyan, mint valami bejegyzés! Amit az a hölgy mondott neked, meg amiken ő átesett és amin ő változtatott. Nagyon köszönöm, puszi!!! :*

    VálaszTörlés