2010. február 6., szombat

Eredmény...

Sziasztok,

rövidre fogom ma, mert elég furán érzem magam, nincs most mesélős kedvem.
Voltam tegnap az eredményért, hát nem lett jó.
A három kiszedett nyirokcsomóból 2-ben találtak rákos sejtet, ezért 22.-én újra megműtenek, kiszedik onnan, -ahonnan az előző körben- az összes nyirokcsomót...
Aztán egy évig interferon. Erről majd írok bővebben.

Most nem tudom mi van, elkezdtem ma inni a cickafarkfű teát és azóta furán érzem magam... Vagy lehet a tegnapi enyhe sokk. Nemtudom, de remélem nem marad.

Mesélem majd az egészet, meg nőgyógyásznál is voltam, egy élmény volt.
Holnap vissza szegedre, irány a suli jeah. Nem szeretném, ha látszódna rajtam ez az egész.

Na mindegy, szép szombatot, vasárnapot mindenkinek.

Nati

2 megjegyzés:

  1. Figyelj Nati, nagyon erős lány vagy, végig fogod csinálni, mert tudod,hogy végig tudod csinálni! El sem hiszed mennyi erő van benned,enged őket szabadon, tudatosan meg fogod magad gyógyítani,mert képes vagy rá! Az a tiszta szív, az a szeretet, ami benned van,bármire képes,bármire!!!
    Éreztem tegnap,hogy ezért nem írod az eredményt, nem jött tiszta jelzés erről, figyelj Nati, múltkor beszélgettem egy tisztán látó csajjal,és azt mondta, most az az idő van, amikor mindent mi teremtünk a gondolatainkkal.
    Benned van az erő,hogy meggyógyulj,annál sokkal több is, de ez majd egy későbbi fejezete az életednek :),át kell élned,mert át tudod élni!!!

    nagyon-nagyon ölellek!!! Ivett

    VálaszTörlés
  2. Így van, anyóca, csatlakozom az előttem szólóhoz! Neked mindig is ez volt az erős oldalad, minden problémádat így oldottad meg, ez is menni fog! Puszillak: Zsuzsó

    VálaszTörlés