2010. február 28., vasárnap

Itthonról.

Sziasztok,

hazaértem ma, eljött értem kocsival Apu meg a Hugom.
Egyelőre eléggé K.O. vagyok, alig hogy hazaértünk ledőltem és el is aludtam. Most meg szédelgek össze-vissza, mint aki most dolgozott le két 24 órás műszakot szünet nélkül.
A cső kivételét túl lehetett élni, de amit láttam az elég csúnya volt... Nem nyilatkozom még, mert nagyon friss és meglehetősen ijesztő, majd ha gyógyul, majd megnyugszom.

Estefelé ideér Aliz is, remélem addigra össze tudom szedni magam, mert nem lenne jó, ha belealudnék egy nagy beszélgetésbe.

Úgyhogy köszi, megvagyok, tartok majd még részletesebb beszámolót is, csak legyek képben :)

Puszi mindenkineeek! Meg jó pihenést.

Nati

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök,hogy kiengedtek és "minden ok"...
    Remélem Alizzal jó nagyot tudtál dumálni,s annyira nagyon megölelgetett meg szeretgetett ami helyettem is elég: mivel én nem tehetem ezt meg..

    Pihenj amennyit csak tudsz.Jobbulást anyám..:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Natika!

    Várom a heti beszámolód! Örülök, hogy hazacuccoltál!

    Bloggal adós vagyok, de megírom az elmúlt heteket plusz egy meglepi bejegyzés is lesz majd, Zsuzsóka top 10 :D Egész héten a bögrébőőől ittam ám ;)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Sokat imádkozom érted, meg fogsz gyógyulni...Az agykontroll tanfolyamra mindenképpen menj el. Melyi kvárosban végzed? Egy ismerős.

    VálaszTörlés
  4. Szia

    itt Szegeden lesz, két hétvégés, 40 órás. A Domján László tartja, aki ezt az egészet behozta Magyarországra. Nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  5. Így gyógyulj meg Te is: http://www.youtube.com/watch?v=eMaAlMaa76I&feature=related

    Majd olykor írogatok Neked jó dolgokat, remélem nem bánod. Agykontrollal kapcsolatban bármi kérdésed van/lesz állok rendelkezésedre, jómagam is elvégeztem már a tanfolyamot, idén is megyek ismétlőre.Nagyon sokat fog segíteni.
    Egy ismerős

    VálaszTörlés
  6. Hogy felejthettem el!!! Anyum barátnőjének a barátnőjének májdaganata volt. Ráadásul már áttétes. Az orvosok azt mondták neki, nincs már mit tenni. Tudod mit csinált? 729 db tesco-s spirálfüzetet teleírt azzal az egy mondattal, hogy ,,Meggyógyultam". És tényleg meg is gyógyult, ma már teljesen jól van, 4 gyermek anyukája.:) Lehet érdemes lenne kipróbálnod.

    VálaszTörlés
  7. Megnéztem a videót és nagyon köszönöm. Nem tudom, van-e olyan ember, aki ezen nem pityeredik el. Na jó, talán a férfiak... :)
    Tényleg nagyon várom a tanfolyamot, mert érzem, hogy még előrébb visz majd. Nincs már messze :)

    VálaszTörlés