2010. február 10., szerda

Today

Voltam varratszedésen. Nem volt olyan drasztikus, csak furcsa volt azt érezni, hogy kihúzza a nő a bőrömből azt a damilcuccot. Kellemetlen volt, de gyorsan túlestem rajta. Megbeszéltük, hogy még találkozunk, hiszen a műtét után majd úgy is kell mennem kiszedetni a hónom aljából...
A procedúra után felmentem az osztályra, ahol feküdtem, hogy megkérdezzem, hogy 22.-én, hétfőn amikor befekszem meg is műtenek-e aznap. A hapsinővér mondta, hogy ő nem tudja, kérdezzem meg mástól. Ücsörögtem ott egy darabig, de szerencsére jött Niki doktornő és megkérdezhettem. Azt mondta, hogy tuti nem fognak aznap megműteni :( Majd csak szerdán... Nem örültem neki, arra gyúrtam, hogy majd még aznap túlleszek rajta és szerdán már haza is mehetek :D Hát nem.
Beszélgettünk még arról, hogy vagyok, Ricsi hogy van (mindig megkérdezi) és ő hogyvan :D Aranyos az a csajszi, örülök, hogy vele valamilyen szinten "jóba lettem", persze tökre kell magunkat tartani az orvos-beteg viszonyhoz, de jól esett, amikor múltkor mondta, hogy nagyon nehéz neki nem beleélnie magát a helyzetembe, hiszen majdnem egyidősek vagyunk... Láttam rajta, hogy velem izgul az eredmény miatt és később velem szomorkodott, amikor kiderült, tovább kell operálni. Örülök, hogy megismerhettem és jó érzés, hogy ő ott lesz a kórházban és bármit megkérdezhetek majd tőle. A beszélgetésünk végén ezt mondta: Élvezd az életet! :)

Kórház után DM, HÖK, fénymásolás, pékség, Erste, Dolgos Hangya, majd a város másik felén Natura Bolt (megvettem a jegyet az Agykontroll tanfolyamraaa!!! :D) majd vissza belváros, Optika aztán haza. Kellőképpen kifáradtam, egy kivétellel mindenhova gyalog mentem és nem éppen egymás mellett vannak ezek a helyek :) Örülök, hogy van erőm, hogy hosszabb-rövidebb távokat megtehessek.

Vettem a naturaboltban hántolt kölest, talán holnap készítek belőle valami finomat, emellett beszereztem csíráztatni való zsázsát, amivel annyi a teendő, hogy meg kell mosni, beletenni egy lapos tálba és megvárni, amíg szépen elkezd csírázni. (Hozzáteszem speciel a zsázsának van egy különleges szaga, ráadásul ilyen zselés az állaga is, szóval igencsak érdekes kis valami ez :D)
Miért is jó ez nekünk?

Zsázsa csíra
Vitaminok: C, E , A- ß- karotin - (antioxidánsok)
Ásványi anyagok: klorofill, szelén
Rendszeres zsázsa csíra fogyasztással megelőzhető a szívinfarktus. 80%-ban tartalmaz telítetlen zsírsavakat, amelyeknek jelentőségük van a szív- és érrendszeri betegségeknél. Magas E vitamin (1200mg/kg) tartalma értágító, alvadás gátló hatású. A klorofill tisztítja, megújítja a vért. Vizelethajtó, egyben vérnyomáscsökkentő is. Az antioxidánsok (A, C, E,-vitamin, ß- karotin és a szelén( erősítik az immunrendszert, késleltetik az öregedést, olyan anyagok, amelyek más anyagok oxidációját megakadályozzák a szervezetben. Csökkenti a gyulladást, segít a mellrák és a vastagbélrák megelőzésében. Nem utolsósorban afrodiziákum, növeli a férfierőt.

Ha összejön (bár állítólag a zsázsával szoktak bakik lenni, de remélem az enyém sikerül), veszek majd többfélét, mert folyamatosan ajánlott eszegetni őket. Szendvicsbe beletenni, vagy csak úgy magában elrágcsálni, de ha elengedi az ember a fantáziáját, önmagában díszítésre is jó lehet. Kipróbálom aztán majd látjuk :)



Nagyon járkálós volt a mai nap és nem tudtam annyira magammal foglalkozni, mire hazaértem be is sötétedett és olyankor már nehezebb rászánnia magát az embernek a dolgokra. Klubozni sem mentem el, valahogy úgy éreztem, most jobb, ha maradok. Nem akartam nyűgösen, fáradtan odamenni, mert olyankor néha nem vagyok cuki és nehezebben tolerálom, ha elkezdenek olyan dolgokon nevetgélni, amihez csak 2 embernek van köze a mondjuk 6-ból és addig ülök és várom, hogy elmúljon az ötperc... Most megint nem vagyok cuki, de ez néha tényleg idegesítő. Inkább írom a kis blogom és közben hallgatom, ahogy Balogh Béla azt tudatosítja bennem, hogy egészséges vagyok :)

Csináltam cickafark-zöldtea teát de egy vastag műanyag pohárba töltöttem és olyan érzésem van mintha melegítésnél beleolvadt volna a műanyagból az a sok káros cucc és képtelen vagyok meginni :D Van még egy adag, azt majd normális bögrében iszom. Jól esik a meleg tea ebben a hideg időben.


Szép estét, sok mosolyt!

Nati

2 megjegyzés:

  1. Fontos a sok séta, anya is ezt tette! Mellesleg ő is megszerette Szegedet a sok séta alatt. :)

    Szóval akkor szerdán műtenek! Meddig maradsz bent? Azt tudod már? Képzeld csütörtökre visszapakolták a gyakomat, mert nem tudták sokan elintézni az óraütközést. A tanár pipa volt, én méginkább. De megoldom valahogy! Csak akkor majd ha tudod, írd meg, meddig maradsz ott, ilyenek! De ez majd ráér később is, tudom, hogy még képlékenyek itt a dolgok.

    Hmm, mikor írtad, hogy DM, HÖK, Erste, szinte láttam magam előtt a várost. :) Jól esett.

    Puszillak! Majd írok én is ma vagy holnap. :) Zsuzsó

    VálaszTörlés
  2. Szia Natim!
    Hát nagyon jó,hogy megtudtad venni a jegyet erre az agykontrolos cuccra:) Olyan jó... ez is biztosan segit majd a gyógyulásodban...ÉS ez szupper:)
    Örülök hogy sétálgatsz és nem gubozol be.. ez jo hor maradjon igy hogy midnig legyne idöd erre...

    szeretlek

    VálaszTörlés