2010. február 2., kedd

Tiszta lappal.


Nos,
bemásoltam a történet elejét a másik blogomból, ahova eddig írtam erről (is), és onnan ki fogom törölni. Ezért másoltam át a kommentjeiteket is, hogy ne vesszenek el, hiszen nagyon sokat jelentenek nekem. Vissza-vissza fogom olvasni őket, mindegyik egy külön kis üzenet, egy kis energia-adag, szeretetcsomag. A másik blogba innentől nem szeretnék a betegségről írni. Az egy teljesen más világ, ahol inkább írok arról, hogy milyen jót beszélgettem valakivel, mint hogy még mindig az izotóp hatása alatt vagyok és furcsán érzem magam. Innentől ketté válik a dolog. Minden, ami a melanomámmal kapcsolatos, itt lesz. És ez nem egy beteg-blog, hanem egy gyógyulós blog. Nem kell félni tőle, hanem inkább egy adag energiát még belepakolni, hogy igenis legyen erőm írni, akkor is, ha nincs kedvem, félek szembenézni a nap eseményeivel, emlékezni sem akarok rá... Igyekszem pozitív hangulatban ábrázoltatni a történteket, de ez az egész nem móka s kacagás. Lesz benne negatív és szomorú bejegyzés is, csak úgy, mint ahogy a hangulatom is változik. Szóval Kedvesek, mostantól itt található a gyógyulós-sztori, amott pedig minden más, ami natis :) Azoknak, akik most kukucskálnak be hozzám először, itt a másik blog címe (csak hogy tiszta legyen, miről is beszélek): www.veledvagyok.blogol.hu Nos, akkor indul a mandula, Nati készül, izgul, remeg, mert tudja ez hatalmas mérföldkő! És köszönöm, hogy továbbra is itt vagy velem. <3



2 megjegyzés: