2010. február 4., csütörtök

Lance.

Ma reggel megejtettem a szokásos blogellenőrzéseimet. Zsuzsó írt egy nagyon jó bejegyzést Lance Armstrongról, aki rákbeteg volt, de sikerült meggyógyulnia. Írt két könyvet, amikből kaptam 4 idézetet. (Megtaláljátok őket itt: www.nelkuledsegveled.blogol.hu -és mellesleg nagyon jó bejegyzései vannak!)
A bejegyzésére írtam egy kommentet, ami szerinte akár egy bejegyzéssel is felért, úgyhogy ezt bemásolom nektek. Rövid szösszenet a lelkemből:


"Amikor először olvastam, hogy Lance nagyon súlyos rákos volt (agyában áttétek... :S) és hogy az akaratereje segítségével hogyan gyógyult meg... Na ez nem semmi! - mondtam magamban. Aztán rájöttem, hogy ő is csak egy ember és akár ő is belehalhatott volna- ha elhagyja magát. Nem tudom, hogy az ő sorskönyvébe az volt-e írva, hogy ezt át kell élnie és meg kell gyógyulnia, vagy az, hogy ebben kell meghalnia... nemtudom, de legyőzte. Most igyekszem abban hinni, hogy képesek vagyunk átírni ezt a könyvet, ha nagyon akarjuk. A kórházban egy nő, aki 9 éve legyőzte a melanomát azt mondta: A sorsunkat nem változtathatjuk meg, de feladni sem szabad. Neked kell a legjobban szeretni magad, mert senki nem fog úgy szeretni, ahogy Te saját magad kell, hogy szeresd!! - ahogy ezeket mondta, összegyűlt a könny a szemében, s mintha sok év fájdalma ült volna ki a szemére... "Nem lesz könnyű, gondolom tudod. De csak arra szabad koncentrálnod, hogy legyőzöd..." - ekkor már újra az erő és magabiztosság sugárzott a tekintetéből. Éreztem rajta az erőt, hogy igen, képes volt megcsinálni! Megváltoztatta az egész életét, elvált, életmódot váltott, többet sőt sokat adott magára - mert megérdemelte. Belehalhatott volna, ha elhagyja magát, mert tudta, az az egyik út. A másik meg... Amin jár a mai napig is :)

Szóval... tisztelem az ismeretlen asszonyt, akinek sikerült, tisztelem a híres sportolót, tisztelem a sztárt, a szomszédot, akárkit, aki megcsinálta. És sajnálom azokat, akiknek nem sikerült.

Még mindig az van bennem, hogy az elején vagyok.
Még sokat kell tapasztalnom ebben az egészben, hogy tiszta legyen."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése